وای عجب دیروز بد بود
نوشته شده توسط : b v m

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

سلام؟

خوبید؟ من خیلی حالم بد؟

اخه دیروز همش با میلاد دعوا کردم؟ 10_9_210.gif

صبح هم نیومد بینمش؟ البته منم زود رفتم مدرسه!!!!!!!!!!!!!!


تازه یه اتفاقاتی هم افتاده! همه پشت من و میلاد حرف میزنن و میگن من bf و

میلادgf  داشتیم؟


میلاد به من اعتماد داره و میدونه من اهل این کارو نیستم؟

اما هر چی هم باشه بازم از عشق ادم م میکنه!!!!!!!!!!!!!!

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

این برام ثابت شده هستش

 

 

قبل از اینکه به کسی بگی : " دوستت دارم ..."

خوب فکراتو بکن...

چون شاید چراغی رو تو دلش روشن کنی...

که خاموش کردنش به خاموش شدن اون بیانجامه

       @@@@@@@@@ بازم بدون قلب کوچیک من همش منتظر یه اشاره تو@@@@@@@@





:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
tamanna در تاریخ : 1393/3/23/5 - - گفته است :
vaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy mano milad ham hamishe tu rahe mad khatere dashtim kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hamishe saat 2 zohr mizad az hame chi miyomad .tu koche baham harf miza ama az bas esteres dashtam man lal mishodam on mogheee


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: